"Гості"




Меню сайту


Посилання на сайти:

//rbdut.ucoz.ua/_tbkp/220x90_MONMS_static.gif 
//rbdut.ucoz.ua/_tbkp/departament.jpg
//rbdut.ucoz.ua/_tbkp/poippo2.jpg 
Наш банер:

Хмаринка тегів

Акція За чисте довкілля розпочата Ансамбль танцю Усмішка ман виставка Вітамін КВН 2015 Ансамбль танцю Сузір'я Веселка 2015 огляд - конкурс переможці Полтавський РБДЮТ фестиваль Молодь обирає здоров'я День благоустрою в РБДЮТ талановиті діти веселка конкурс Весняні канікули виховний захід гурткова роботи дозвілля знай і люби свій край Перлина Весняна толока 2015 Весняний ярмарок атестація педпрацівників дюп конкурс дружин юних пожежних краєзнавство туризм спектр ЮІР Сигнал Увага діти! юні інспектори руху 1 червня день захисту дітей музеї–партнери акції. позашкільна освіта в Україні 2015 КВН 2016 МАН ПРБДЮТ Будинок творчості Полтав Будинок творчості БРБЮТ конкурс мін червона рута


Роздрукувать сторінку


Головна » 2012 » Май » 18 » Виступ на нараді
16:43
Виступ на нараді

Робота психологічного гуртка при Тростянецькій ЗОШ І-ІІІ ступенів.

керівник гуртка Пяткова Катерина Сергіївна

 

Проблема успішної соціалізації особистості в суспільстві є найбільш актуальною для підліткового та юнацького віку. Саме в цей період психіка особистості є найбільш гнучкою, сприйнятливою для отримання нових знань, які займають чільне місце у формуванні основ майбутніх стратегій життя людини.

У підлітковому віці інтерес до самопізнання зростає, тому діти із задоволенням відвідують психологічні гуртки. Щоб мати можливість знайти своє місце в житті, сучасний учень повинен володіти певними якостями і уміннями: мати досвід пізнання самого себе, розуміння інших людей, механізмів і законів, що впливають і на людські відносини, вміти ідентифікувати себе як члена суспільства, громади, групи, творчо використовувати набуті знання і вміння в оточуючій його дійсності, бути здатним генерувати нові ідеї, приймати нестандартні рішення, творчо мислити, уміти здобувати, переробляти інформацію, одержану з різних джерел, застосовувати її для індивідуального розвитку і самовдосконалення, бути комунікабельним, володіти навичками конструктивного спілкування, правильного розуміння бажань, очікувань і вимог інших людей, урахування їх прав, вміти конструктивно розв’язувати конфлікти, вміти долати труднощі та відстоювати свої права, бути готовим до вибору майбутньої професійної діяльності, бережливо ставитись до свого здоров’я і здоров’я інших як найвищої цінності, вміти розробляти власний життєвий проект тощо.

У формуванні визначених якостей, становленні особистості як творця і проектувальника власного життя важливе місце займає процес вироблення в учнівської молоді різноманітних життєвих навичок, необхідних для розвитку життєвої компетентності особистості та для успішної адаптації її в суспільстві.

Діяльність гуртків соціально-реаблітаційного напрямку спрямована на ослаблення для юнаків і дівчат негативних наслідків процесів, що відбуваються у суспільстві, а також створення умов для реалізації інтересів і життєвоважливих потреб молоді, їх повної самореалізації.

Гуртки цього напрямку виконують  такі функції: соціально-педагогічна допомога, соціально-педагогічна профілактика, корекція соціальної поведінки і самопочуття молодої людини, комунікативна, ціннісно-орієнтаційна, рекреаційна.

Рекреаційна функція спрямована на зняття навчальної перевтоми, відтворення фізичних, інтелектуальних, емоційних сил молодої людини; на зміцнення здоров’я шляхом проведення ігрових, оздоровчих, розважальних

програм, видовищних заходів для різних вікових груп учнівської молоді.

На базі Тростянецької ЗОШ І-ІІІ ступенів працює психологічний гурток за програмою «Стань творцем свого життя», затвердженою міністерством освіти і науки України (Науково-методичним центром середньої освіти)

Мета програми: сприяти формуванню життєвої компетентності особистості, становленню її як творця і проектувальника власного життя.

Зміст програми складають модулі: «Мій світ і я», «Твій шлях до успішного спілкування», «Конфлікт і спілкування», «Жити в гармонії з собою і світом», «Здоровий спосіб життя – твій вибір», «Зроби крок у світ своїх прав», «Лідер XXI століття», «Твоя професійна кар’єра», «Сім’я XXI століття», «Крок за кроком до життєвої компетентності».

Методика реалізації програми полягає в тому, що теми модулів Згруповані за принципом поступового наростання та наступності змісту, концентричної його побудови. У процесі занять здійснюється поступовий перехід від аналізу позитивних аспектів індивідуальних учнівських диспозицій до аналізу аспектів негативних, застосування здобутих знань та досвіду в процесі безпосередньої взаємодії та спілкування з однолітками в майбутньому.

Програма розрахована на 2 роки навчання учнів 7-11 класів.

Групи формуються за віком 13-14років, 15-16 років.

Перший рік навчання – 180 години /2 рази на тиждень по 2 години(понеділок, вівторок) і 1 раз по 1 годині(п’ятниця).

Другий рік навчання – 144 години /2рази на тиждень по 2 години.

Заняття учнів в психологічному гуртку сприяє розвитку:

 бази знань у сфері життєтворчості особистості;

 навичок соціального спілкування, взаємодії,співробітництва;

 вміння аналізувати соціальні ситуації і виробляти оптимальні програми поведінки в них;

 досвіду і поведінки в конфліктних ситуаціях;

 здатності до соціальної творчості, готовності до зміни самого себе;

 міжособистісних стосунків вихованців;

 прагнення до самостійного самовизначення та самореалізації;

 адекватної самооцінки результатів своєї життєдіяльності;

 бажання й здатності брати участь у суспільному житті;

 здатності до емпатії, персоніфікованих взаємин з іншими людьми;

 здатності науково-дослідній роботі в даному напрямку;

 здатності до інноваційного мислення та творчості, до вироблення нових стратегій і моделей діяльності та поведінки;

 готовності виконувати різноманітні соціальні ролі, утверджуючи і зберігаючи самоцінність і самототожність свого індивідуального «Я».

Ефективність занять учнів в гуртку«Стань творцем свого життя» є:

1. Збалансованість цілей, змісту, методів та результатів навчання.

2. Методики навчання, що сприяють: набуттю підлітками знань та навичок, необхідних для соціальної взаємодії та соціальних контактів, реконструкції

соціально-культурних та соціально-педагогічних функцій конкретного підлітка.

Дидактико-методичними засадами організації є: ідеї особистісно зорієнтованого навчання, розвивально-діяльнісний, діалогічний характер роботи з навчальним матеріалом, різні форми співпраці учнів; діагностика навчальних результатів і мотивація учнів до їх удосконалення.

При проведенні занять широко використовуються такі методи й прийоми, як робота в малих групах, робота в парах, мозковий штурм, рольові ігри, ділові ігри, дискусії, анкетування, коло ідей, рухливі ігри, розв’язування проблемних і пізнавальних завдань, тренінгові вправи, аналіз літератури, аналіз документів-джерел, аналіз ситуації, аналіз аргументів «за» і «проти».

Кількість членів гуртка 16 чоловік – це учні 7-11класу. Патик Анна Володимирівна – староста групи. Контингент учнів, що відвідують даний гурток дуже різноманітний є активні і пасивні учні. Серед членів гуртка є обдаровані учні, учні-інваліди.

Тому на заняттях доводиться враховувати специфіку роботи з різними категоріями дітей.

Такий розмаїтий віковий і освітній ценз гуртківців дає можливість налагодити конструктивну спільну та індивідуальну життєдіяльність у дусі широкої комунікабельності. Членство – добровільне, індивідуальне. Підставою для вступу до гуртка є власне бажання, інтерес до цікавої справи,

згода дотримуватись законів і традицій.

В системі роботи практикується тренінг-курс з питань просвітницької роботи щодо здорового способу життя «Рівний-рівному», тому вихованці гуртка є активними агітаторами однолітків, щодо ведення здорового способу життя.

Серед активних вихованців гуртка слід виокремити учнів 11 класу Патик Анну Володимирівну, Підгорну Альону Олександрівну, Боруту Марину Русланівну, які крім групових занять в гуртку займались науково-дослідною роботою в даному напрямку і здобули такі здобутки на обласному рівні:

ІІ місце в обласному етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з педагогіки та психології – Патик Анна Володимирівна;
ІІ місце в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу захисту МАН , секція психології, тема роботи «Психологічні аспекти профілактики тривожності у дітей з неповних сімей» - Підгорна Альона Олександрівна;
ІІІ місце в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу захисту МАН , секція соціології, тема роботи «Взаємодія у віртуальному середовищі: соціально-психологічний аспект» - Борута Марина Русланівна.
Вихованці гуртка надали посильну допомогу при підготовці команди школи до ІV фестивалю молодь обирає здоров’я. Такі гуртківці, як Патик Анна, Кисла Катя, Гайдамашко Настя стали членами шкільної команди, всі інші допомагали в виготовленні наочнення та плакатів для виступу.
Команда «Яблуко» стала учасником обласного фестивалю. Авторський колектив учнів Тростянецької ЗОШ отримав ІІ місце у конкурсі фотографій.
Патик Анна стала переможцем  у вікторині-конкурсі «Що я знаю про здоровий спосіб життя?»
 
Переглядів: 627 | Додав: RBDUT | Рейтинг: 5.0/1

                                                

Емблема закладу

Календар
«  Май 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

ПОШУК ПО САЙТУ

Статистика:
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
 

Соціальні мережі